donderdag 17 november 2011

Geen drie weken rust

Helaas geen drie weken rust voor mij. De misselijkheid begon in het ziekenhuis al en is thuis alleen maar erger geworden. Alles wat ik at kwam er weer gelijk uit. De kilo's vlogen er wéér in een rap tempo af. Na een paar dagen thuis begon ook weer mijn mond zeer te doen. Een stille hoop op geen blaren, maar helaas. De blaren werden erger en erger. Praten lukte niet meer en mijn kaak ging opzetten. Zo erg hadden we nog niet meegemaakt! Helaas zorgt de AP-kuur (de laatste kuur die ik heb gehad) ervoor dat mijn 'bloedfabriek' wordt stil gelegd en dat ik weinig tot geen rode cellen, witte cellen en witte bloedplaatjes heb. Genezing en herstel van wonden gebeurd daardoor ook niet. Op 16 november 2011 zijn we naar het AMC gegaan voor een bloedtransfusie, in de hoop dat ik ervan zou opknappen. Helaas constateerde het ziekenhuis koorts bij mij (38,5 graden) en dat betekend een antibioticakuur van een aantal dagen in een isoleerkamer. Zelfs op dit moment ben ik nog erg misselijk en is eten geen optie vanwege de blaren maar ik hoop dat daar snel verandering in gaat komen door de antibiotica.

18 opmerkingen:

  1. Sterkte dappere dame! X

    @BettIne1966

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je straalt zo mooi op de foto boven je blog, heerlijk in het zonnetje..
    Ik hoop dat voor jou snel weer de zon gaat schijnen en dat je kan stralen als nooit tevoren!

    Veel sterkte en liefs toegewenst van een volger op Twitter

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sterkte Jill! Gelukkig ben je ruim over de helft... hopelijk knap je snel op van deze kuur!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel veel sterkte toegewens! en dat je maar snel opknapt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto inderdaad, Jill.
    Ik hoop dat je snel wat minder pijn hebt en een beetje kunt eten, want afvallen is een ding wat veel dames willen, maar voor jouw gezondheid is dat niet bevorderlijk...

    Dag lieve Jill, ik spreek je nog wel op Twitter.

    Bregjexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het zo knap van je, dat je die kl#te ziekte niet de overhand laat nemen (voor zover dat kan natuurlijk) en dat je altijd zoveel positiviteit uitstraalt!

    Je bent een kanjer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jill

    Ik ken je verder niet maar ik las je blog, ik wil je via deze weg heel erg veel sterkte toe wensen! En ik hoop dat je helemaal beter mag worden!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beste jill, caphosol help heel erg goed. Mijn nichtje heeft ook osteosarcoom en van andere moeders hadden wij begrepen dat dit heeeel er goed helpt. Het is alleen niet goedkoop. Sterkte.
    Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel veel sterkte!
    Via Martine kwam ik op jouw facebook en uiteindelijk bij je blog. Ik heb alles gelezen en bewonder je enorm! Wat ben jij sterk zeg! Ik vind het ontzettend knap hoe jij met alles omgaat, dikke respect daarvoor! Ik wens jou heel veel sterkte en ik blijf zeker je blog lezen!
    Daina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sterke Jill
    Ik zat al een paar dagen te wachten op een blogje. Ik voelde, dit duurt te lag, is vast niet goed. Wat is dit allemaal vreselijk. Als ik het lees, vind ik het zo oneerlijk. Zo'n jonge mooie meid en dan deze giga ellende. Ik ben 65 en 2 jaar terug in de kankermolen gezeten. Niet leuk, maar ik ben 65, en jij nog zo jong, sterkte meissie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel veel sterkte Jill,hoop dat het snel beter met je gaat. Groetjes van een bloglezeres.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het echt mega knap dat je de ziekte geen kans geeft en dat je zo dapper vecht tegen die vreselijk rotkanker. Wat naar weer dat je opnieuw de bijwerkingen van de chemo's moet ondergaan. Hopen dat het snel weer iets beter gaat, je weer kunt gaan eten en je je weer wat beter gaat voelen.

    Sterkte meid!
    Liefs Mariell

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook van deze kant, heel veel sterkte.
    Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jill,

    Je kent me niet maar ik wil je onwijs veel sterkte toewensen en ik bewonder je echt om je kracht.
    Heel veel sterkte
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. beste jill,
    wat een afschuwelijk gevecht lever jij zeg!
    ik wens je veel goeds toe en weet zeker dat je door je moed en vertrouwen en hoop dit gevecht gaat winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een kracht, Jill. Ik heb veel bewondering voor je.
    Veel sterkte.
    Liefs Roos

    BeantwoordenVerwijderen