donderdag 19 januari 2012

Weer even een berichtje

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat over mezelf heb geschreven. Daar is ook een rede voor. De laatste tijd ben ik vrij redelijk door het kuurschema heen gelopen. Op maandag 19 december 2011 ben ik begonnen met de zogenoemde 'IE-kuur' oftewel de voor mij nog onbekende kuur. De IE-kuur is een lange kuur, al zeg ik het zelf, van zes dagen. Op de derde dag van de kuur was ik misselijk en moest ik overgeven... Helaas in één keer kwam de sonde mee. Ik had geen keus, de sonde moest er zo snel mogelijk weer in. De misselijkheid verdween en ik mocht kerstavond naar huis toe! De kerstdagen dus thuis kunnen doorbrengen met mijn familie om me heen. Op vrijdag 30 december had ik een bloedtransfusie nodig. Die bloedtransfusie heeft ervoor gezorgd dat ik me goed voelde tot zondag 8 januari 2012. Op 8 januari ben ik namelijk weer met de volgende kuur gestart, de blaren kuur! Wonder boven wonder zijn ook de blaren mee gevallen dit keer. Helemaal ongeschonden kom ik nooit uit de blaren kuur, maar ik mag niet klagen. Aanstaande zaterdag, 21 januari 2012, zal ik met een gewicht van 45kg (9kg aangekomen in 1maand) beginnen met de volgende kuur. Nog drie te gaan, het eind is in zicht!


12 opmerkingen:

  1. Meid, ik wens je veel sterkte en beterschap toe! Volg je al een tijdje en ik vind het super knap hoe je er mee omgaat! Je kiest hier zelf niet voor en het leven wordt opeens heel onzeker. Maar ga er voor en geniet van alle dingen om je heen!

    Groetjes Jasmijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens je alle sterkte in xe wereld toe.zet hem op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love , Faith and Hope. But you are strong


    Jeffrey

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haai!
    Ik heb je ontmoet na de begravenis Martine.
    je bent echt een doorzetter zoals ik je toen zei!
    Houd nog even vol meid!

    X Hailey

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik leef zo met je mee, wat lijk je op je vader zeg, doe hem de groetjes en ook je opa en oma mul, ze hebben mijn ouders vorig jaar gesproken, doe ze de groetjes van carla visser en watse en tine visser , dan weten ze genoeg, mijn zoon heeft de strijd niet kunnen winnen, dus ben zo blij als ik lees dat jij zo een doorzetter bent , dikke knuffel carla schot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jill,

    Ik volg je al een tijdje op je blog en op twitter.
    Elke dag kijk ik even bij je tweets om te kijken hoe het die dag weer met je gaat en hoe je je voelt.

    Wat vaak lees is dat het even iets minder ging en dan weer beter/goed!

    Wat ben jij moedig en dapper, en wat een doorzetter ben je.
    Ik hoop dat de uitslagen van de scans van goede resultaten geven en je de laatste 3 kuren goed doorstaat.

    Je kunt het, je hebt de kracht en het doorzettingsvermogen.
    Kop op en houd nog even vol!

    Liefs Mariell

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jill,
    Ik ben blij weer even wat van je te horen. Ik was erg ongerust omdat het zo lang duurde.
    Maar ik begrijp uit je verhaal dat het redelijk, wat heet redelijk, met je gaat.
    Hou je taai meissie
    Paula Spanje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi jill,
    Wat goed om te lezen dat je 45 kilo weegt je zit nu op het zelfde gewicht als ik Met mij gaat het goed ik zit nu wel even in het ziekenhuis voor bloedplaatjes mag zometeen weer naar huis.
    verders wens ik je veel beterschap&sterkte.

    Liefs Gwenny xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je kracht, licht en heel veel liefde om je heen, ik wens je dat het doet wat het moet doen,dat je beter wordt

    toi toi

    Elly , zomaar een moeder geraakt door jouw verhaal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee meid,

    Ik volg je nu al een aantal maanden, vooral omdat ik zo geraakt word door je verhalen..
    Het is eigenlijk niet eerlijk dat je op deze leeftijd dit allemaal mee moet maken.
    Maar je doet het zo goed, en daar heb ik de grootste bewondering voor!

    Blijf sterk, want dat ben je!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Jill,

    Ik lees je berichten en ik krijg een brok in mn keel.
    Het is niet eerlijk dat je dit gevecht moet houden, maar ik weet zeker dat jij het aankan!
    Ik wens je veel sterkte toe

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi,

    Via Twitter kwam ik op deze site.

    Ik herken je verhaal zo erg. Zelf heb ik een osteosarcoom overwonnen met de uitzaaiingen op mijn longen!
    Helaas wel met een been amputatie maar inmiddels (in november) 10 jaar verder en al 5 jaar genezen verklaard!

    You can do it :)

    BeantwoordenVerwijderen