vrijdag 10 februari 2012

Oppepper

Op zaterdag 21 januari 2012 ben ik begonnen met de zogenoemde 'IE-kuur'. Mijn oncoloog had de kuur een dag verkort zodat ik op donderdag 26 januari naar de Amsterdam Fashion Week kon. Dit hadden mijn vriendinnen geregeld via Stichting Oppepper. We werden die dag thuis opgehaald met een limousine en we mochten twee modeshows bijwonen, waaronder de grote show van de bekende mode ontwerpers Spijkers&Spijkers. De hele avond was goed verzorgd door de stichting en we hebben met zijn alle een onvergetelijke avond gehad. De dagen erna ben ik er, ondanks de vermoeidheid, redelijk goed doorheen gekomen. Op woensdag 8 februari 2012 heb ik bloedtransfusie gehad omdat mijn HB waarden (waarde in het bloed) laag waren. Vandaag, 10 februari 2012, ben ik begonnen met mijn één na laatste kuur. Dit is weer de zogenoemde MTX-kuur, of hoe ik het altijd noem: de bekende blaren kuur. Ik verwacht aanstaande maandag, 13 februari 2012, weer naar huis te gaan en dan is de finish toch echt in zicht. Langzamerhand durven we weer met zijn alle in de toekomst te kijken, durven we weer te plannen. Het geen waar we zo lang naar uit hebben gekeken word nu toch echt werkelijkheid.

4 opmerkingen:

  1. je komt er bovenop meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo Jill, je bent er bijna! Ik ben zelf net klaar met mijn laatste chemokuur en ik snap helemaal dat je nu weer aan jezelf toe kunt komen, nu je straks zelf weer over je eigen planning gaat! Hou nog even vol en geniet er van strakjes!!
    Liefs van een lotgenootje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij denken natuurlijk weer aan je, Jill. Je hebt een heel speciaal plekje in ons hart! Go for it..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Jill, wat ben ik blij weer iets van je te horen. Het duurde zolang deze keer. Maar ik kan me voorstellen dat je wel wat anders aan je hoofd heb. En FIA Facebook kan ik je niet vinden.
    Je schrijft deze keer erg positief, altijd wel hoor, maar dit keer geen enge toestanden waar ik de kriebels van krijg. Als ik dat al heb, laat staan hoe dit voor jou moet zijn. Meissie, hou je taai en denk dat de laatste loodjes vaak heel zwaar zijn. Maar daarna komt alles weer goed, daar gaan we voor. Paula, spanje.

    BeantwoordenVerwijderen