dinsdag 21 februari 2012

Spoedopname

Op vrijdag 10 februari 2012 ben ik begonnen met mijn één na laatste kuur. Tijdens de kuur kreeg ik al last van de (standaard) bijwerkingen: moe en misselijk. Op maandag 13 februari ging ik vermoeid naar huis met de hoop dat ik snel zou opknappen. Dit gebeurde echter niet, integendeel juist, ik werd moeier en moeier.Ook had ik enorme last van een 'dorst gevoel', dat terwijl ik liters per dag dronk. De volgende kuur stond gepland op vrijdag 17 februari 2012. Ik wist dat mijn lichaam nog niet sterk genoeg was voor een kuur dus besloten we om het ziekenhuis op te bellen. Het ziekenhuis besloot om mij te onderzoeken. Er werd bloed afgenomen en daaruit bleek dat ik last had van uitdrogingsverschijnselen. Mijn nieren hielden geen vocht meer vast. Ik moest in het ziekenhuis blijven en kreeg veel vocht toegediend via een infuus. Het ziekenhuis weet nog steeds niet wat de oorzaak is geweest. Ik ben gestopt met de hartmedicatie omdat de pilletjes die ik slikte een mogelijke oorzaak kunnen zijn. Op zondag 19 februari 2012 mocht ik gelukkig weer naar huis toe. Mijn nieren en mijn hart worden goed in de gaten gehouden door het ziekenhuis. Morgen, woensdag 22 februari krijg ik te horen wanneer ik mijn aller laatste kuur krijg.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leven, wat een moed en kracht. Na regen komt zonneschijn :-) zeker weten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje meid wat heftig allemaal
    wens je voor morgen heel veel succes toe

    dikke duim van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We volgen je, we duimen voor je, we denken aan je...
    Hou vol Kanjer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Jill,

    Wat een schrik van die nare bijwerking. Ik ben via mijn ouders op de hoogte gebleven van je situatie. Als ik dit allemaal zo lees vind ik je ZO ontzettend dapper en moedig!!! Ik wens je ontzettend veel kracht toe voor je laatste kuur en zal aan je denken! Jij gaat dit gevecht winnen meid!!!

    veel liefs,

    Marieke Dral

    BeantwoordenVerwijderen