dinsdag 23 augustus 2011

De operatie

Om 07.00uur werden we wakker gemaakt om ons voor te bereiden op de operatie. Ik kreeg alvast wat kalmeringspilletjes om rustig te worden. De operatiejurk werd aangedaan en om 08.00uur werden we naar de OK gereden. Twee artsen stonden in de file dus de operatie begon officieel om 09.00uur. In de tussentijd hebben mama en ik nog even een muziekje op gezet om wakker te blijven. Toen beide artsen aanwezig waren en ik ze nog succes heb gewenst ben ik in slaap gevallen door de narcose. Na een operatie van 12 uur werd ik al wakker in de operatiekamer gelukkig is alles goed gegaan. In totaal 2.2 liter bloed kwijt geraakt en ben ik nu net pas aangekomen op de tienerafdeling waar ik de rest van de week lig. Morgen komt de arts langs om naar de wond te kijken, hopelijk kan ik snel weer bewegen

2 opmerkingen:

  1. Hé Jill.

    Als ik het zo lees, is het je best wel meegevallen, of ben je gewoon onder invloed van..... Ik hoop dat de genezing ook een beetje soepel verloopt.
    Wij gaan vrijdag naar Weesp en willen ( als dit kan en mag) daarvoor even langskomen.

    24/7 XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lieve schat,

    Wat was dit een spannende dag. Wat hebben er veel mensen aan jou gedacht. Je hebt het top doorstaan. Ben trots op je!

    BeantwoordenVerwijderen