dinsdag 30 augustus 2011

Doe een wens

Na een paar gesprekken met Stichting Doe Een Wens hebben we te horen gekregen dat mijn wens in vervulling gaat. Ik ga na mijn kuren, als afsluiting, met mijn familie naar Portugal om te zwemmen met dolfijnen!! Een heel leuk vooruitzicht dus.
Het vervelen is al begonnen, gelukkig krijg ik veel bezoek van mijn lieve familie en vrienden. De eerste week na de operatie zit er al op, nog elf weken te gaan...misschien valt het allemaal wel mee. De oefeningen die ik van de fysiotherapeut heb meegekregen gaan naar mijn idee goed. Ik blijf voor mezelf doelen stellen want dat thuis zitten is niets voor mij. Laat de tijd dus maar snel gaan!

1 opmerking:

  1. Eindelijk je droom in vervulling!! Je hebt het meer dan wie dan ook verdiend!!

    BeantwoordenVerwijderen