dinsdag 6 september 2011

84,83,82... Klaar!!

Vandaag zijn alle 84 krammen eruit gehaald. Voordat we naar het ziekenhuis reden had ik alvast een kalmeringspilletje genomen. Helaas heeft dat weinig nut gehad want ik lag te gillen van de pijn. Gelukkig waren het twee artsen die de krammen eruit haalden en waren ze binnen vijf minuten al klaar. De wond zag er volgens mijn orthopeed erg mooi uit en ik mag vanaf nu onbelast met krukken lopen. Maandag, 12 september, begin ik alweer met de chemokuren. Voor die tijd laat ik me dus nog even goed verwennen door mijn lieve familie en vrienden!

5 opmerkingen:

  1. Nou mop, dit gaat een tijd worden van veel trainen en trainen! You can do it! Spannende tijd, je bent al zo ver! Trots op je xxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed zo mop! Die k#$%&*#t krammen zijn eruit. Lieve Jill ik wens je het allerbeste. Kusssss mijn gedachten zijn nog steeds bij jou. Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Danielle Trigallez6 september 2011 om 22:05

    En in die tijd ook hoor lieverd! Ben blij voor je dat ze eruit zijn. Je hebt het weer goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieve Jill, wat ben ik geschrokken toen ik het slechte nieuws over jou hoorde een tijdje terug... Ik heb je maar eventjes meegemaakt toen jij net begon met je stage en ik weer terugging naar Zeeland. Hoe anders het een paar maanden later allemaal kan zijn....Ik kreeg gisteren een mailtje vanuit Bergen met jouw blog, zo kunnen we je ook vanuit Zeeland volgen. Ik wens je heel veel sterkte toe voor de komende tijd!!!
    Groetjes van je Aan Zee collega uit Vlissingen, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was een beetje op facebook aan het klikken en kwam uiteindelijk op jouw pagina terecht en vervolgens op je blog. Ik ken je niet persoonlijk maar heb je wel eens zien lopen en je naam is ook bekend. Wat heftig wat jij meemaakt meid! Raar hoe het leven ineens zo kan omslaan en je ineens zoiets hebt.. verbijsterend. Ik wil je graag heel veel sterkte wensen! Hoop dat deze tijd snel voorbij is.

    Groetjes, Merel.

    BeantwoordenVerwijderen