woensdag 28 september 2011

Nog meer ellende

Na een paar vreselijke dagen in het ziekenhuis hoopte ik dat het dieptepunt was bereikt. Helaas, het werd allemaal nog erger. Gister kwam mijn oncoloog met nieuws dat er een slechte bacterie in mijn lichaam is ontdekt. Er is een hardnekkige bacterie in mijn bloed gevonden die de eigenschap heeft om op de port-a-cath te gaan zitten. (Het kastje in mijn lichaam waardoor de chemo wordt toegediend). Ik kon het eigelijk al raden.. Nog een operatie! En ik had gelijk, vandaag om 15.00uur werd ik weer naar de OK gereden voor een operatie van een half uur. Normaal gesproken wordt een port-a-cath aan het einde van de rit verwijderd. Helaas heb ik nog een lange weg te gaan dus zal er binnenkort weer een operatie plaats vinden voor een nieuwe port-a-cath. Dit wordt allemaal nog voor de zekerheid besloten. Hopelijk heb ik nu echt het dieptepunt bereikt. 

7 opmerkingen:

  1. Dag Jill,

    Ik hoop ook dat je het dieptepunt hebt bereikt!
    Wens je zo ontzettend toe dat je de weg omhoog mag gaan. Ik denk aan je en wens je sterkte!

    Onbekende Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje lieve Jill wat heb ik met je te doen weet bijna niet wat ik moet zeggen behalve dat ik je natuurlijk heel veel sterkte wens en hou je vastberadenheid vast dikke xxx jeroen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jill, hopen dat alles nu gewoon de goede kant op gaat, en we straks weer lekker kunnen genieten in je geweldige tuin! Ik wil toch laten weten (nog 100x denk ik) dat ik je een topper vind, en ik er altijd voor je zal zijn... & we gaan nog heel veel leuke dingen doen samen!

    Kanjer, ik kom snel langs, ik beloof het!

    De allergrootste kus die er bestaat voor jou!
    Iloveyou. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Houd vol Jill! Je kunt het! Hier komt een einde aan! Sterkte met alles en beterschap!
    Lieve groetjes,
    Chritien, Helga en Mirthe van pelt uit Oosterhout

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Jill,
    Wij maken van dichtbij mee hoe jij je dapper door een ellendige periode aan het slaan bent.
    Wat ons opvalt is dat jij, ondanks dat er van alles met je aan het gebeuren is momenteel, toch nog in staat bent om te vragen hoe het met Ilse gaat.
    Daar zijn niet zoveel mensen toe in staat, maar jij kan het, net zoals jij in staat bent om je door deze nare periode heen te worstelen.
    Natuurlijk is het verschrikkelijk dat je zoveel tegenslagen hebt, dat je nu weer geisoleerd op een kamer in het AMC ligt, dat je weer op die operatietafel moet liggen, dat er nog zoveel onzekerheden zijn, dat het allemaal nog zo lang zal gaan duren....
    Maar er zijn ook genoeg positieve zaken die het de moeite maken om vol te houden.
    De tumor is weg, de operatie is ontzettend goed gelukt, je kan razendsnel al weer heel veel met je geopereerde been, het litteken ziet er, ondanks dat ie groot is, keurig uit.
    Uiteindelijk zal je weer helemaal gaan genezen, en, mede door het traject waar je momenteel doorheen gaat, uitgroeien tot een nog betere, nog sterkere, nog lievere persoonlijkheid dan je nu al bent.
    Veel sterkte Jill, ook deze hindernis ga je weer overwinnen.

    Groetjes, Petra, Ilse & Iomhar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Jill
    Kwam toevallig op je blog terecht
    en wil je heel veel beterschap wensen en hoop dat het snel weer de betere kant op gaat.

    Heel veel sterkte aankomende tijd

    Groetjes Didi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jill,
    Ik wil even laten weten dat ik aan je denk, en je heel veel sterkte wens de komende tijd!
    Je bent super sterk!
    Liefs Inge (ex collega van je zus(plus) )

    BeantwoordenVerwijderen