dinsdag 4 oktober 2011

Eindelijk thuis

Het liep allemaal anders dan verwacht. Mijn bloed werd al slechter en ik kreeg kalium pillen voorgeschreven. 10 stuks per dag, 7 dagen lang. Aangezien pillen slikken niet mijn sterkste kant is kreeg ik er al snel genoeg van. Ik werd er al chagrijniger van en vond het oneerlijk dat buiten de zon scheen. Het kon voor mijn gevoel niet erger, maar helaas toch wel... Maandag 3 oktober werd ik weer geopereerd. Zoals ik in mijn vorige berichtje vertelde zou ik een nieuwe port-a-cath krijgen. Dat is niet gebeurd. Ik heb een picc catether gekregen. Een picc catether lijkt op een normaal infuus maar heeft de eigenschap om lang mee te gaan. Helaas kreeg ik geen narcose bij deze operatie, nog iets wat me dwars zat! Gelukkig viel de operatie achteraf mee en mocht ik vandaag, dinsdag 4 oktober, naar huis. De bacterie is zo goed als verdwenen maar ik moet mijn antibioticakuur afmaken, gelukkig kan dit gewoon thuis. Dinsdag 11 oktober staat de volgende chemokuur weer op me te wachten.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Kanjer (dit mag wel met een hoofdletter!)

    Heerlijk weer thuis! Hopelijk is je misselijkheid snel verdwenen en kan het aankomen weer beginnen.
    Tot donderdag lieverd, je hebt je hier weer super doorheen geslagen!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Jill,
    Ik ga het je gewoon nóg een keer zeggen... wat een vechtster ben je toch! Respect hoor meis, zo goed als je je houdt... zoveel tegenslagen maar niet klein te krijgen (en dat is maar goed ook!)!
    Vóór dinsdag kom ik bij je langs, kan ik je mooi de leukste details van ons Kopenhagen reisje vertellen! Heel veel liefs, Nanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed werk Jill!
    Karakter, strijdlust, temperament, doorzettingsvermogen en moed.
    Je hebt beschikking over alle ingrediënten om in deze enorme strijd de glansrijke winnares te worden.
    Hou vol!!!

    Groetjes, Petra, Ilse & Iomhar

    BeantwoordenVerwijderen