woensdag 12 oktober 2011

Uitslag bot onderzoek

Kuur nummer 8 is begonnen op dinsdag 11 oktober 2011. Het was nog even spannend of de kuur wel door kon gaan vanwege mijn vinger en het gewicht. Maar gelukkig zagen ze geen problemen om de kuur te staken.  Vandaag hebben we dan eindelijk de uitslag van het bot onderzoek gekregen. Mijn oncoloog, mevrouw van de Wetering, kwam al niet zo vrolijk de kamer ingelopen. Eigelijk wist ik op dat moment al dat ik niet aan 'de goede kant' van het protocol zal zitten. Er zijn namelijk nog iets meer dan 10% levende kankercellen in mijn lichaam gevonden. Gelukkig is het niet dramatisch slecht en mag daarom ook de snelste en lichtste weg nemen. Dat betekent dat ik nog 10 kuren na deze week zou moeten volgen en dat ik vanaf nu kan gaan aftellen! Wel zal ik om de zes weken longfoto's moeten maken omdat de kans op uitzaaiingen nog steeds speelt. Een dubbel gevoel dus.. Maar uit elke tegenslag moeten we maar het beste halen. 

8 opmerkingen:

  1. Zit met tranen in mijn ogen. Inderdaad een dubbel gevoel... Fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. En goed om te zien hoe mooi je bent en hoe je alles een positieve draai geeft! Respect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jill...you can do it!!!!!!!

    dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve Jill
    Dit gaat jou zeker weten lukken!! Daar kan ik wel op vertrouwen. Je bent een topper!

    xxx Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vind ik je toch een sterke meid!!!! Je blijft in me gedachten! Dikke kusssss! Lily

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Jill,

    Ik vind het zo erg voor je,
    maar ik vind het zo ontzettend knap hoe je je hier doorheen slaat!
    Ik heb er echt geen woorden voor.
    Er is niemand die ik op dit moment meer geluk wens dan jij.
    Je bent zo sterk..

    x Raquel.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat gaat helemaal goed komen met jou mopp:D(L)

    Kuss alex

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het feit dat je de "lichte" weg mag nemen, betekend dat jou arts vertrouwen heeft in het verloop van de behandeling, dat jou arts er vertrouwen in heeft dat de "lichte" kuren voldoende zijn om jou te genezen.
    Anders had jou arts nooit deze weg gekozen.
    Dat is gewoon hartstikke positief nieuws.
    Positief nieuws dat je de komende tijd nog meer zult krijgen.
    Wen er maar vast aan dat je over een tijdje weer een prachtig leven gaat krijgen, wij weten het zeker.
    Groetjes, Petra, Ilse & Iomhar

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jill,

    ik heb met jouw zus Joyce gewerkt bij de Plus.
    Ik vind het erg schokkend te lezen dat je zo ziek bent.
    Ik heb je blogs gelezen en vind het ontzettend knap dat je
    zo sterk bent en de strijd aan gaat tegen deze vreselijke ziekte.
    Daar heb ik bewondering voor. Zoals jezelf al zegt: opgeven is geen
    optie. Blijf vechten en blijf positief. Sterkte voor jou en je familie.

    Sofie Smit

    BeantwoordenVerwijderen