donderdag 22 maart 2012

Veel positief nieuws

De eerste controle (CT-scan) vond plaats op dinsdag 13 maart 2012. Op donderdag 15 maart 2012 kregen we de uitslag. Een zenuwuwslopende dag maar alles bleek goed te zijn. Op 13 maart hadden we ook een hart echo gemaakt en alles zag er goed uit. Van de beschadigde hartspier was niets meer te zien (Lees blog van 26 november 2011).  Ik mag dus voorgoed stoppen met de hartmedicatie. Van de aplasie heb ik weinig last gehad en dat betekende dat mijn Picc catether eruit mocht. Op woensdag 21 maart gingen we weer naar F8Noord voor het verwijderen van de Picc catether. Erg gespannen was ik maar het viel gelukkig allemaal mee. Veel positief nieuws in een korte tijd doet ons goed. Elke dag voel ik dat ik meer energie krijg en dat is fijn. Verder ben ik volop bezig met de fysio. Drie keer per dag doe ik oefeningen met mijn been om zo weer de spiermassa op te bouwen.

5 opmerkingen:

  1. Duimen op voor jou, ik wens je alle geluk en gezondheid van de wereld toe .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een geweldig nieuws! geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fantastisch!! Gefeliciteerd!! Geniet van al deze positieve berichten. Je hebt het dik verdient.

    BeantwoordenVerwijderen